قهرمانان (heroes)

 


زیباترین ، مهیج ترین و پربیننده ترین سریال حال حاضر دنیا که هم اکنون در حال پخش است. بله Heroes قهرمانان سریالی است که در حال پخش از شبکه آمریکایی NBCمیباشد و تمامی بینندگان خودش رو در تمامی جهان روزهای دوشنبه ساعت 9 جلوی این جعبه جادویی می کشونه، تا قسمت جدیدی از این سریال زیبا رو مشاهده کنند.

 

کشور : امریکا هالیوود

ژانر : تخیلی , ماجرایی , درام , عاشقانه

سال ساخت :2010 _ 2006

ایپزود :4 فصل کامل با زیرنویس کاملا فارسی و ترجمه عالی

نسخه :کامپیوتری

کیفیت : HD فو ق العاده

 

قیمت :فقط 14000 هزار تومان + هدیه این هفته

 

بی شک دوستانی هستند که این سریال رو مشاهده کردند یا در حال تماشای اون هستند این حرف من را تصدیق می کنند که بهترین سریال حال حاضر تلویزیون های جهان این سریال می باشد، به طوری که در سایت IMDB به پرطرفدارترین و زیباترین سریال مبدل شده!!! کار پخش این سریال در 25 سپتامبر 2006 شروع شد و سری اول این سریال که براتون آماده کردیم نزدیک به 14.3 میلیون تماشاچی فقط در آمریکا داشته و این آمار برایNBC در 5 سال اخیر بی سابقه بوده !!!

سریال از اونجایی شروع می شه که کسانی که فکر می کردند مثل مردم عادی هستند، به نیروهای درون خودشون پی می برند و متوجه میشند که یکجورایی خارق العاده هستند و ماجراهایی که بعدش برای نجات جهان انجام می دهند، که باید ببینید و لذت ببرید. این سریال از چندین بازیگر کلیدی برای کار خودش بهره برده که هر کدوم از اونا نیروی خاصی دارند و کارهای خاصی می تونند انجام بدند، برای مثال یکی از بارزترین ستاره های این فیلم می باشد که نقش آن را Claire می باشد که نقش آنرا Hayden Panettiere بازی کرده و این قابلیت را دارد که بعد از ایجاد هر نوع صدمه خود به خود و سری خوب شود و شفا یابد.شخصیت Matt یک افسر پلیس است و می تواند افکار مردم را بخواند، یعنی زمانی که مردم در ذهن خودشان فکر می کنند، قادر است آن افکار را بخواند در واقعMind Readerاست.Isaac می تونه آینده رو نقاشی کنه.  Hiro شخصیت ژاپنی داستان می باشد که می تواند زمان را نگه داشته و حتی در زمان و مکان رفت و آمد کند. 


 Niki شخصیت زنی است که درون او فردی با نیروی بسیار زیادی وجود دارد و می تواند او را در مواقع سختی نجات دهد Micah پسر NiKi است و قابلیت زیادی در همین کوچکی دارد و می تواند ابزارهای الکترونیکی را به فرمان خود در بیاورد(ای کاش منم مثل میکی این قابلیت رو داشتم). پدر این خانواده عجیبD.L نیز خیلی عجیب و خارق العاده است و می تواند از اجسام رد شود !!! Nathan Petrelli که Hiro به اون می گه Flying Manنیز می توانند پرواز کند البته خیلی سریعتر!!! ایشون یک فرد سیاسی هم هست که می خواد بعدا سکان ایالات متحده امریکا رو در دست بگیره!!! Peter برادر اوکه در ابتدا هیچ قدرتی نداره اما این احساس رو داره که می تونه یک Heroe باشه و تقریبا تا پایان این قسمت … بهتر خودتون ببیند و شکه بشید. شخصیت منفی داستان Sylar کسی است که می خواد باکشتن قهرمانان دیگر به نیروی آنها دست پیدا کنه که در بعضی مواقع این نیروها براش ایجاد مشکل هم می کنه. او تمامی سعی خود را برای کشتن دیگر قهرمانان می کند. و یک دکتر هندی که درسته Heroe نیست اما همه قهرمانان برای حل مشکلشون پیش اون میان!!!

سریال بسیار جالبه، چون واقعاً نمی تونید آخرشو حدس بزنید، همه چی تغییر می کنه، کسی که فکر می کنید خوبه، بد در میاد و بلعکس، که از خصوصیات این سریال منحصر به فرده. سریال با فلاش بکهایی به گذشته و حتی آینده بسیار زیبا شده و به خاطر اینکه نمی تونید حدس بزنید بعدش چی می شه واقعا جداب و دیدنی است. این سریال عامل بسیار خوبی برای رهایی از دغدغه های روزمره این دنیا هم به حساب میاد و با دیدن این سریال می تونید واقعا فکرتون رو از محیط خارج کنید و محو بازی ، نوشته ، کارگردانی و تصویربرداری زیبای این سریال بشید.

این سریال خارق العاده همراه با زیرنویس کامل فارسی برای شما در 4 دی وی دی فقط 14000 تومان آماده می باشد

به شما دیدن این سریال رو حتما توصیه می کنیم.
 

********************************************  

برای اطلاعات بیشتر می توانید تماس بگیرید 
09197513239
ساعات تماس: 9 الی 21


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:دانلود,دانلود فیلم,دانلود سریال,خرید,خرید سریال,خرید سریال HEROES,خرید 4 فصل سریال قهرمانان,خرید فصل 4 سریال HEROES,خرید پستی سریال هیروس,زیرنویس فارسی سریال HEROES,HEROES,قهرمانان,هیروس,دانلود فصل 5 سریال قهرمانان,خرید فصل 5 سریال HEROES,سریال HEROES بدون سانسور,heroes, heroes movie, tv series آمریکایی,دانلود,دانلود 11 قسمت فصل دوم Heroes قهرمانان,دانلود 19 قسمت فصل چهارم Heroes قهرمانان,دانلود 23 قسمت فصل اول Heroes قهرمانان,دانلود 25 قسمت فصل سوم Heroes قهرمانان,دانلود تمامی قسمتهای Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس فارسی 11 قسمت فصل دوم Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس فارسی 19 قسمت فصل چهارم Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس فارسی 23 قسمت فصل اول Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس فارسی 25 قسمت فصل سوم Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس فارسی Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس فارسی فصل 1 سریال Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس فارسی فصل 2 سریال Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس فارسی فصل 3 سریال Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس فارسی فصل 4 سریال Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس فارسی فصل اول Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس فارسی فصل دوم Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس فارسی فصل سوم Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس فارسی فصل چهارم Heroes قهرمانان,دانلود زیرنویس همه فصل های سریال Heroes,دانلود زیرنویس همه فصل های سریال قهرمانان,دانلود سریال Heroes قهرمانان,دانلود سریال خارجی,دانلود فصل 1 سریال Heroes قهرمانان,دانلود فصل 2 سریال Heroes قهرمانان,دانلود فصل 3 سریال Heroes قهرمانان,دانلود فصل 4 سریال Heroes قهرمانان,دانلود فصل اول Heroes قهرمانان,دانلود فصل دوم Heroes قهرمانان,دانلود فصل سوم Heroes قهرمانان,دانلود فصل چهارم Heroes قهرمانان,دانلود کامل سریال Heroes قهرمانان,دانلود کامل سریال Heroes قهرمانان با کیفیت عالی, زیرنویس, سریال Heroes قهرمانان,سریال قهرمانان,فارسی,فیلم,قهرمانانHEROS, | 20:21 | نويسنده : نیما نادری |

لطفا از ديگر مطالب نيز ديدن فرماييد
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
?

  • موز فان